EMMELOORD -Zaterdag 19 maart opent Bristol opnieuw de deuren van het pas verbouwde filiaal in Emmeloord. Het modemerk heeft het pand volledig verbouwd volgens het nieuwe Bristol-winkelconcept. Er gaan vijf vaste medewerkers aan de slag. Deze 214e Bristolwinkel in Nederland en België is heropend in de Lange Nering 93, 8302 EZ Emmeloord. De winkel opent met een leuke actie: 'strik de rode veter en win een waardebon', waarbij elke klant mag grabbelen in een grote box met veters en een waardebon wint als de rode veter eruit gepakt wordt. Daarnaast is er een foodtruck met cupcakes aanwezig (10u-18u) en kunnen kinderen zich van 13u tot 16u laten schminken.
Het filiaal van 1037m² sluit na de verbouwing volledig aan op het vernieuwde Bristolconcept. De winkel is gedurende de renovatiewerkzaamheden van drie weken slechts één dag gesloten geweest. Met het verbouwen van de winkel is er gekozen voor het creëren van een overzichtelijke, gezellige en inspirerende winkelervaring. Een ruimere opstelling, lagere schoenrekken en het gebruik van paspoppen brengen de collecties tot leven. Met het oog op het milieu wordt er gebruik gemaakt van energiezuinige verlichting en duurzame ledverlichting.
Ruim assortiment voor een 'shop-in-shop'-ervaring
In het nieuwe winkelconcept is meer ruimte voor de 'shop-in-shop' Coco Bella, een fashion corner waar men schoenen en kleding van het eigen modemerk terugvindt. In 2020 experimenteerde Bristol in enkele grote stadscentra met Coco Bella pop-up stores. De reacties op de inrichting en de modieuze collectie waren overweldigend positief, waardoor de formule vanaf nu te vinden zal zijn in alle nieuwe of verbouwde vestigingen. Daarnaast zijn de leren schoenencollectie Excellent by Bristol en bekende merkcollecties, waaronder Levi's, Fila en Jack&Jones nog steeds onderdeel van het Bristol-assortiment. Bovendien heeft de winkel in Emmeloord klanten vanaf nu een breder sportaanbod te bieden met merken zoals Adidas, Asics, Panther, Puma, Reebok en Skechers.
Bristol is Pretty Smart
Sinds vorig jaar pakt Bristol uit met het nieuwe marketingconcept 'Pretty Smart'. Met deze campagne wordt benadrukt dat Bristol er is voor het hele gezin, met een trendy collectie aan interessante prijzen. Een breed aanbod aan schoenen, kleding, tassen, accessoires, sportartikelen en basics en dat natuurlijk voor een mooi prijsje! Dat is er goed uitzien én slim kopen, dat is Pretty Smart!
Elise Vanaudenhove, CEO van Bristol, vertelt over de verdere ontwikkelingen: "Enorm fier dat we in het nieuwe jaar onze succesformule verder mogen uitbouwen. Met de heropening van ons filiaal in Emmeloord, onze 214e winkel, willen we bestaande en nieuwe klanten verwelkomen en hen inspireren met de nieuwste (sport) collecties.'